Thursday, June 9, 2011

The Real Project Begin

Assalamualaikum

Pheww pheww!! *lap peluh*


Sempat jugak aku melarikan diri dari kesibukan kota eh bukan kota tapi office. hehe. Sibuk tak sibuk sangat la tapi boleh tahan la sebab ada projek baru kena buat. Kali ni baru la the REAL PROJECT. huhuhu. 

Projek ni agak menyimpang sedikit dari apa yang aku belajar di universiti iaitu 'Remote Sensing'. Projek ni lebih kepada 'Social Mapping' . But.. but..... its okay... orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak buat tak tahu. Ye tak? haha. So, aku kena grab peluang ni supaya kelak aku tahu serba sedikit selok belok project management ni. InsyaAllah~~

Korang korang pon kenalah jugak berusaha kuat dalam apa jua yang korang lakukan okay. Jangan cepat mengalah dan cuba berikan yang terbaik. Mari pastikan kita adalah generasi muda yang boleh dipercayai. huhu.

eh wait!
ayat aku sangat bersemangat kan? haha. entah kenapa semangat sangat. Maybe untuk aku menutup nervous bahawa aku kena buat projek ni sampai siap. Dan juga supaya aku akan sentiasa bersemangat meneruskan perjuangan. 

Ayah selalu pesan: "buat yang terbaik, Mana tahu nanti ada peluang kerja baik. Cuba saja apa yang termampu. mesti boleh buat punya kalau usaha"

InsyaAllah Ayah! ^_^

Okay kawan kawan, Sampai di sini dulu ye. Wish me luck!!

JanganRinduDUlu

1 comments:

Andy Nurfarah said...

good. good. nak update blog jugak la. bila FREE.

Post a Comment

Mereka kata: