Wednesday, January 5, 2011

Words in the morning.

Assalamualaikum and a very Good Morning to everyone!!
huhu. i'm updating blog early in the morning. gile ah! haha

as time goes by, we are getting older and older.....
Then we start to think like a matured people.....
We start to think the solution for our problems....
We know how to appreciate somebody.....
We have dreams and hoping for a good life in future....

That is why keep the positive mind and don't be influence by other bad things which can be the obstacle for that positive thinking. Its okay to keep reminding yourself and keep motivating yourself so that we never fall from the dreams and hopes that we create ourselves.

*There is some words of motivation for me for today and you can share it too!! Have a nice day... ^_^*

 Lets keep starting our day with a very good SMILE like him!
..Love KHJ..

JanganRinduDulu

Monday, January 3, 2011

sepatah dua kata


Sekian lama tak update belog ini dan kini papan kekunci ku ini kembali aktif. Kembali untuk mencurah rasa dan pengalaman. dan mungkin juga informasi. 

OK!!
Sebenarnye banyak sangat benda nak ditulis dalam belog ni sampai tak sure nak tulis yang mana satu dulu. So, hold semua dulu then tunggu waktu yang sesuai untuk menulis panjang lebar. 

Oh ye!
rasanya belum terlambat lagi nak ucap.......

'Happy 2011'

Tahun baru dimulakan dengan semangat yang baru dan perbetulkan niat kepada segala kebaikan. InsyaAllah~~

JanganRinduDulu

Thursday, December 16, 2010

Dengan berakhirnya SC maka berakhirlah semester 5

Its gonna be THE END
Tomorrow my survey camp will be end and i'll go home!! weee
Maka dengan rasminya anda telah HADIR LULUS dalam subjek ini.
Yeah!!
Alhamdulillah dan sangat bersyukur sebab keputusan exam semester 5 sangat memberansangkan. Mari cuba dengan lebih baik lagi!!!!
tapi sebelum tu.......
Goodbye Kuala Lumpur yang tak menenangkan.
hahaha..

Apa aku dapat sepanjang survey camp this 3 weeks??

1) Belajar macamane nak start business
2) Cermin kelemahan untuk kesedaran diri. Harus lebih mencari pengetahuan samada dalam bidang atau di luar bidang pengajian.
3) Terdedah dengan pekerjaan dalam bidang yang diceburi dan dapat lihat pekerjaan yang lebih sesuai dengan diri. 
4) Harus start improve diri supaya boleh maju ke hadapan.
5) jalan jalan dengan kawan kawan sangat seronok.
6) Mencuba dunia baru adalah sangat menarik dan mahu cuba lagi dengan menggunakan keupayaan sendiri.
7) Dan lain-lain...*malas pikir dah*

 dalam KLCC

lompat jangan tak lompat

 Feewitt!! Huhu
Selamat datang. hikhik

Hurm. balik rumah dan ada tinggal lagi 2 minggu untuk bercuti sebelum another challenging semester akan naik. urmm..
Nak buat apa ek kat rumah. thinking a lot~~~
adakah tido tido dan tido?
makan makan dan makan??
bla bla bla...

 Kementerian pertanian tuuu...

Gua jatuh cinta dengan KLCC la weh

 Love KIM HYUN JOONG!!!!
ok
Bai bai
JanganRinduDulu

Monday, December 13, 2010

Kekasih baru Ana Musa

Dengan ini diumumkan
bahawa
Ana ada Kekasih BARU!!!!

WAH WAH WAH!!!!

Tapi "Kekasih Khayalan" je pon
Tapi tak kisah la
Memang tengak syok gila kat dia ni

 Reason suke kat dia:
1) Suke watak dia yang cool
2) Senyuman yang menjerut jantungku
3) Rambut yang stylo
4) dan segalanya..hahahaha =D

ni dia...
Kim Hyun Joong















 Macam Tomok pon ade. hikhik. Dua dua pon suke







Ohoiiii
Sebenarnye banyak lagi muke dia aku nak semadikan dalam Selak Pintu ni tapi tapelah
Kesian korang yang baca belog aku kan. hikhik
Aku tengah tangkap chentan dengan dia ni...
A lot!!!
ok babai
JanganRinduDulu

Sunday, December 5, 2010

Mission accomplish!!

Akhirnya berjaya menghabiskan misi 'Kaki Wayang' ku sebelum berangkat ke KL esok pagi. Rapunzel sudah dan Harry Potter pon sudah! Yehuuu!!!


Esok berangkat ke UTMKL dan tak tahu la boleh online ke tak kat sane. 
Okay lah
Selamat malam semua~~
JanganRinduDulu