Friday, September 2, 2011

Aidilfitri 2011

Masih belum terlambat rasanya untuk aku ucap kan ucapan hari raya kan. hehehe. Oleh itu, SALAM AIDILFITRI dari Ana Musa sekeluarga. Siapa siapa yang kenal dan dekat tu boleh la berkunjung ke rumah ye.  Yang tak dapat berjumpa dari jauh ku pohon seribu kemaafan sekiranya ada kesilapan atau gurauan yang mengguris hati sesiapa secara sengaja atau tidak sengaja. kadang kadang bergurau tu sekadar niat untuk bergelak bersama. hehehe. Halalkan juga makan minum aku selama ni taw. Mane la tawu kalau terover makan makanan korang ke. hehe. Al maklum aku ni kuat makan. =P 

Aku tak boleh cakap panjang sebab aku tak boleh online lama lama. kena balik rumah ni. Oleh itu, aku lampirkan gambar 1 syawal aku bersama keluarga tercinta,










Selamat Hari Raya!!!!


P/S: Berat dah turun. Yeay!

JanganRinduDulu

1 comments:

meo188 said...

comel!

slmt hari raye... maap zahir batin!

Post a Comment

Mereka kata: