Wednesday, January 20, 2010

Fill In The Blank

BILA BOSAN DALAM KELAS............





ngahahaha....lensa kamera hp ku yg hanya 2.0 mega pixel ini membantu aku mengisi masa ku dikala bosan..yeah...

BILA BOSAN DALAM BILIK...........


ini pula terjadi bila bosan dalam bilik...juga atas bantuan si lensa 2.0 mega pixel ku yang tersayang.....




yg ni lagi la....kalo kwn2 aku tengok mmg meluat la dowg kan...lg2 bila tgk de tomok....dgn ini aku mengumumkan....akulah peminat Tomok dari dulu ag...ngehehe....aril pon ensem pe..jadi aku pon minat dia...hehehe

BILA BOSAN KAT RUMAH????





kita tidooo......yeah...terbaik dr ladang la...eh.....dr aku la....hahahaha
sbb tu ble dok uma aku gemok....yes~~




ITULAH......

aku memang suka gak la mengisi masa terluang aku nih dengan lensa aku ni...walaupon lensa ni x la secanggih mne tapi beliau byk menyumbang kenangan yg dpt aku captured dlm idup aku taw...aku syg la lensa 2.0 mega pixel aku nih...ngeeee
k la...perlu mandi setelah main badminton tadi....
jangan rindu dulu ok.....smile

2 comments:

cikmemy said...

sy suke gmbr dikelas.memg selalu kamu buat dan saya nmpk kamu buat.haha

gadis hijau disitu said...

ahahha...cikmemy...anda mmg seorg yg alert...hihi

Post a Comment

Mereka kata: