Wednesday, December 1, 2010

Steamboat & Grill at Mount Austin, JB

Sudah lame tak makan beramai ramai dan makan banyak banyak. Jadi malam tadi aku dan kejiranan dengan bertekadnya menyewa sebuah kereta sewa kembara milik coursemate aku jugak untuk bergerak ke Mount Austin yang telah diwar war kan oleh budak kelas aku jugak lah. 

RM17.50 seorang dan korang makan lah ape je korang nak sampai perut korang dah taboleh masuk makanan dah. Oh ye....Including water lah.
Kalau makanan korang tak habis. Sila lah tambah duit untuk bayar lebih ye. huhu. So kalau tanak bayar lebih jangan membazir dan makan selagi mampu je ye. Tapi memang tak rugi ah kalau makan situ ha.
Nama kedai: Steamboat & Grill Cottage

Pukul 9 malam kitorang sampai dan selesai makan pukul 11 malam.
Eleh.....baru 2 jam makan.............^_^

 Kejirananku!!

 Sebelah kuah sup sebelah kuah tomyam

 Maizatul tunggu turn nak mengambil bahan bahan

 Sodapnya makan benda bulat neh!!

 Syaida dan Farah izzati

 Meng-grill dan merebus dalam satu masa. Yes!!

 Grill........ada daging dan ayam nuh.
Udang pon ade gak. *udang lipan lagi ha....
sotong pon ade.
*melompat2 percikan minyak tuh! uhukss!

Sarah in blue~~haha

So apelagi. Try lah makan disana. promote neh!!!
Dapat diskaun tak ek kalau pergi lagi.
hikhik.
Berbaloi baloi *macam Celcom blue tu lah!!
ok lah. got to go to continue my workssss in lab.
JanganRinduDulu

3 comments:

YamaShita KaiTo said...

pekh~ gile r...macam sedap je di situ...

Nanti r try...ade beran tak pegi lagi sekali? tapi reramai...haha~

Ana Musa said...

Asim belanja?
tade hal!!!!

yana zuera said...

eh murah gak la 17 hengget. biasa 20 hengget keats!. hehe ni yg nak kena g cuba~. :D

Post a Comment

Mereka kata: