Saturday, October 30, 2010

Masalah sebenar kau!

Saat ini . Tika ini . Detik ini

Aku sangatlah bosan yang terlalu dan sangat lah ingin release that bosan. Even si dia pon tak dapat nak hilangkan bosan aku and buat aku tersenyum. Kesian dia jadi mangsa. Tapi memang dia je mangsa yang aku ada. Sorry Dear. Starting from monday ni dah start Study week and then of course Final lah kan. Ready? Belum lah weh. Hupuly can do well this semester also. even better. hihi. Cuma sekarang ni aku perlukan refreshment otak, hati, mata. jiwa dan raga. So sape nak tolong saya dapatkan perkara perkara berikut:-

1)Jalan jalan
2)Aiskrim
3)Roti canai
4)Tengok wayang
5)Karaoke
6) dan banyak lagi. (ceit!! demand pulak)

Hipotesis awal aku lah kalau aku tak berjaya release kebosanan ni by this weekend, memang matilaaaa......hahahaha

So, kesimpulannya kalau korang korang bosan, sila lah cepat cepat kasi penyembuh bosan tu. Tak baik untuk kesihatan otak dan hati. Nanti akan jadi macam saya. Tak pasal pasal buat post cenggini. hakhak. Well, i guess nothing to write nemore... Kalau panjang panjang kang jadi satu artikel merepek meraban pulak. 


Saya mahu senyuman saya kembali.

JanganRinduDulu

0 comments:

Post a Comment

Mereka kata: