Sunday, January 16, 2011

Handphone baru

Lately ni keinginan nak handphone baru sangat meluap-luap macam gunung berapi nak meletus. Ceh! over betol. Walau sebenarnya aku tahu ada lagi keperluan yang lebih penting yang harus didahulukan dari kehendak ini. Mungkin harus bersabar. Tapi masalahnya hari-hari pon aku dok teringat nak handphone baru yang nipis dan memenuhi characteristic yang aku nak. Apekejadahnye ni?

"Mak, ayah... nak handphone baru.. boleh laa....."

Erk. macam la diorang nak bagi. Paling paling pon diorang akan kata: 
"dah kerja nanti kau belilah" 

aku kata: "Okay baiklah....." *muka pasrah*

video

Mungkin handphone macam dalam iklan ni yang aku cari cari. hikhik

*sebenarnya nak tunjuk Kim Hyun Joong jugak kan*
hahahaha

Sabar.. sabar...
Simpan ajelah dulu niat tu. Ada rezeki nanti boleh lah nak capai impian tu.InsyaAllah...

JanganRinduDulu

0 comments:

Post a Comment

Mereka kata: