Wednesday, March 31, 2010

An Award for Me and You~~

firstly~~AKU DAPAT AWARD LAA...haha..ciwi(atau lbih dikenali jakun..huhu)
terima kasih kepada mak dan ayah kat rumah kerana sentiasa menyokong karier ana kat blog ni . (ceh, mcm dowg taw ko de blog) . kepada Mohamad Shakib . ini utk kita . haha . kepada yang vote saye "lihatlah dunia"(perasan siot)..bajet artis la ko ana . haha . ok...stop dreaming like crazy person!!..syarat2 pas dapat blog ni kena la aku sambung~~

BEUTIFUL BLOGGER AWARD

1) Thank & link the person that gave you the award.
~~thanks to Nadia Ibrahim ~~
~~blog aku nice eh . ehe . blog ko jua nice . thanks my friend~~
2) Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

~Amy~
~Mai~
~Ain~

penat cari 15 blog ni je..fuhhhh!!!

3) Contact said Blogs and let them know they've won the award.
~da inform da~
4) State 7 things about yourself.

~umur dah masuk 21~
~kemaruk kaler hijau~
~dah berpunye . ehe . ~
~suka ramai kawan tapi kawan yang tak cari pasal la~
~aku ok kat korang kalo korang ok kat aku~
~hate pink~
~senyum selalu..\('_')/~

sampai di sini saje entry berantai ini~~jangan rindu dulu....

2 comments:

no_cha said...

x sangka..name ak ade.....heheheheh

YamaShita KaiTo said...

aku pun x sngke aku dapat gak...

tapi dalam list, aku terakhir...huhu~

Post a Comment

Mereka kata: