Monday, March 1, 2010

bicara~

Lame dah aku x update Selak Pintu ni . bpe lame aku x update aku x kire plak . klo korang rajin cuba kire . uhu . maka dgn itu hati aku ni melonjak2 nak update tapi malangnye no special post coz aku x rancang lak nk update belog ri ni . tbe2 terdetik nak update belog today .

last week seems serabut sikit for me . coz aku x pasti nak wat keje pe dulu . akhirnye sume keje aku terbengkalai . ish2 . then, this week I have to struggle on all my work . don't be lazy ye Shazana Musa!! . 

13 of march dijangkakan adalah RS Annual Dinner aku . theme=red n black . look easy but then until now i don't have any clothes yet to wear at that nite . urghh . bile nak gi cari nih? . nak pkai baju pe ni? . xpe2 . aku akan sediakan mse utk aku cari baju tu . x kire la bile . klo dpt mix n match then save money sket aku tmbh bahagia la . huhu . for my hair design . urmm . da ade design da . huhu . no need salon . self service je . ok what . selaku ajk persembahan aku mmg risau gle r psl tu . yela budak baru belajar . kalau salah tolong maafkan n ajarkan . hope all activities lancar je . 

eh . eh .eh .

bila aku sebut psl dinner ni . aku da terpikir da about FINAL . yela . asal dinner je means final da dkt kan . aku da setting da bilik aku dlm mood study week . hope berkesan pada ku . prepare for trouble . huhu . ku harap sgt this sem aku serius sket study . semoga Allah berkati segala ilmu yang aku pelajari . semoga hati ini kuat menahan godaan n tabah mengulangkaji pelajaran tanpa ade rase malas . amin .

advice dari diri sendiri utk diri sendiri:-
>bsursicub4 (ape kne mengena ni?aha)
>love urself first n trust urself can do it
>jangan malas2 . ingt pesan mak n ayah
>kegagalan itu xpe sbb ia akan membuahkan sebuah kejayaan
>buat ape yg ko rse selesa n ko suke n not bcoz of other people
>u have to learn to make a decision
>control ur emotion b4 it get worst
>i love u

0 comments:

Post a Comment

Mereka kata: