Saturday, May 1, 2010

. Yang Terindah .

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++STOP

Nice la lagu ni . suke suke!! huhu . meaning dia pon seronok je . 
really meaningful for me . Really . 

Apa korang akan lakukan kalau situasi korang macam Maya . 
yelah . . bila tiba2 kekasih yg korang pernah sayang dulu muncul kembali?
mestilah kena fikir sebijak-bijaknye kan . kena atasi dengan Bijak dan bukan mengikut perasaan . Mampu ke korang lakukan??
Tanya Sama Hati masing2 ye........
ok
Tu je la
lebih2 kang over
haha
hihi
something wrong somewhere
kuch kuch hota hai

Jangan rindu dulu
(^_^)v

4 comments:

jakob88 said...

huhu..satu situasi yang sgt susah tok membuat keputusan..fikir betol2..jgn sampai pisang berbuah 2 kali..betol x

gadis hijau disitu said...

pisang berbuah dua kali????
huu..
mmg kena pk bek2..

joegrimjow said...

ouisi kat atas tu
menyentuh perasaan
;)

gadis hijau disitu said...

memang menyentuh .
tapi tu lirik lagu taw...OST adamaya

Post a Comment

Mereka kata: