Thursday, April 29, 2010

From Halimaton to Shazana

Kak Atun telah tag aku jadi aku akan lakukan ini demi dia. aku adalah insan terpilih yg kena tag ngn dy . huahaha . insan terpilih tak tahan . nak mule dah...

1. pagi tadi aku
 
aku wat entry ni pagi2 la ni. so pagi ni aku wat rutin harian utk survey camp ku. mandi. bersiap(runsing pilih baju). breakfast with coffeemix n biskot cap ping pong. broom...rempit ke lab. by Syaida..huhu

2. sblm bfku mndi
Haha. rasenye dy lom mandi ag ni.

3. aku adalah
AKU

4. ramai yg brkata
pasal makanan. oh no. aku terpengaruh. then aku berkembang dengan berjaya. xmo2!!..xmo gemok!!

5. esok adalah
Hari jumaat. alamak!!! byk progress x siap lagi laaa..

6. aku sekarang
sangat rindu kat sayangku. so much!!

7. dlm pikiran aku
harus selesaikan kerja as soon as possible but how? haha

8. saya akan cuba
do the best. hupuly....

9. minggu lepas
what? minggu lepas aku akan sme mcm minggu ni. life in lab till die!!! haha

10. aku dh bley trima
no idea la psl ni. mls pikir lah....haha

11. smlm aku di beritahu
pasal acane nak join file pas download oleh Thamin and Sarah hanim...
12. aku teringin
nak belikan mknn yg family aku tak biasa kn. ape mknn tu?? mcm2 ada....

13. aku brhajat
nak keje time cuti pas camp ni. hope ayah n mak approve keinginan ku ni. aminn

14. pabila dah jmpe my bff
rase macam the real me.........(pikir sndr la mksodnye eh)

15. da lama
aku tak keje partime ni. cane nak apply keje? da janggal. haha

16. cinta
trust. understanding. improve. each other. he n me....

17. selalunye
balik dari lab je aku tido smpai ke mlm. hari ni nak try tak tido ptg la..huhu

18. tapi selalunye
aku still akan terlelap gak..hahaha...tapi aku akn cuba sedaya upaya!!gambate!!!

19. impianku
nak belikan rumah untuk mak ayah!!!hupuly aku dapat laksanakannya..nak sangat!!!

20. aku sgt teruja
bile fikir pasal how long aku dan dia been together...huuu

21. sgt suka
Kaler hijau. sume org dah tau. kot. aha

22. teringin sgt2
nak hias bilik sendiri. nak try kat bilik baru next sem...yes!!

23. aku berhasrat
tah la....hihi

24. perlukah anda menipu?
sometimes yes. tapi jangan salu taw. agak2 r eh..hehe

25. ex-bf
tak perlu kot aku cite pasal diorang. takde mase aku nak pikir!!!

26. aku brcita2
nak jadi kakak yang mithali untuk adik2. anak yang membalas jasa ibu..huhu..tinggi cita2..

27. hari2 yg menyeronokkn
adalah bila aku bersama dia. sangat suke!!! tapenah jemu!!

28. baru aku tau
rasenye berjauhan. tak suke seh!!!!! sangat!!!

29. aku ada
kenangan yang sangat indah dalam hidup. iaitu. Matrikulasi's Life!!!! sgt seronok n happy always!!!

30. siapakah aku mahu tag
aku nak tag sume orang yang bace ni!!! haha...
THATS ALL.....
P/S: Kak Tun....da siap!! penat seh perah otak
cube tgk bawah ni
-
-
 pelik tak kalau rambot aku kaler ijau? hahaha

jangan rindu dulu

2 comments:

kOtAk hAti said...

uiks..memerah otak smp rmbut jd hjau tuh..dasat3..;p

Ana Musa said...

tu r . tp demi kak tun ku gagahi jua...yeah!!

Post a Comment

Mereka kata: