Tuesday, April 6, 2010

How to say 'I LOVE U' better~~


Dedicate to MOHAMAD SHAKIB again n again . .
hehe
chumel taw katun ni n msg dr katun ni pon bez!!!
I LOVE U
memang berbunga la jiwa kalau ade orang sebut tu untuk kita
kita pon mesti ade sebut perkataan tu untuk mereka yang kita sayang kan
kat Ayah, Mak, Adik, Kawan2...eh..kat Si Dia juga...
tapi kan
ade gak kwn2 kita yg berat dan susah nak menyebutnya
susah sgt ke nak sebut 3 patah perkataan tu??
nak taw susah ke senang??
(^_^)v jom tengok



So, susah ke senang??
korang nilai la sendiri yek sebab pendapat org laen2 kan
bak kata pepatah
"Rambut sama hitam, Hati lain-lain"

aku pernah dengar orang cakap sekurang2nya 3 kali sehari kita kena sebut perkataan ni kat orang yang kita sayang . sebab perkataan tu la ubat hati . xdelah kena makan pil2 yang ade side effect tu . (berkaitan ke ngn pil? i'm not so sure..haha)
tapi
kalau nak sebut biarlah ikhlas dari hati
bukan saje cari publisiti
kita buat ape2 pon kena ikhlas kan??
huhu....fikir2 kan la
selamat memPraktik!!!

~jangan rindu dulu~
credit to Napster cz teach me how to put video in my post..mmuahh2x..hehe

2 comments:

nap.s.ter said...

weh sumpah lawak video neh.cam seksa sgt je nk sbot 3 words tue kn.hahahahha~

gadis hijau disitu said...

haha..
sebab tu aku sgt bercita2 nk upload video...
video ni punyer pasal la..ahaha

Post a Comment

Mereka kata: