Saturday, April 17, 2010

Ketukan Pintu di Hati

Waaa... tajuk entry yang macam tajuk novel la puler. Actually tak main2. tu la yg aku rase lately ni. 

Ape maksudnye? bia aku je la yg taw sendiri. kat sini aku cuma nak luahkan sebab rase senak simpan dalam hati. 

Aku harap ketukan itu akan dibuka oleh diriku ini. mmg akan dibuka cuma MASA nya tak lagi aku tahu. Aku tak pasti bile masanya akan tiba untuk aku buka pintu itu.

Lately ni, agak kerap jugak pintu tu diketuk. kadang slow je. kadang kuat gak sampai aku tak tenang jadinye. haishh. Mungkin aku perlukan semangat dan dorongan yang maximum dari insan sekeliling aku. 

Dorongan tu kena la positif. Jangan wat aku makin tak semangat dengan perli aku sane sini. I know what I'm doing. Biar mase tentukan ok..!!

Niat dah ade. Tapi lom terlaksana.

jangan rindu dulu~~

2 comments:

Anonymous said...

yang dok mengetok tuh ade bagi salam tak?

S.H.H

gadis hijau disitu said...

huhu,,,mungkin ade...

Post a Comment

Mereka kata: