Wednesday, April 21, 2010

Hipotesis Null

RM30 untuk 3 minggu
bole tak bole?
cukup tak cukup?
sape pena berjaye buat?
ade tips cane nak buat camtu tak?

RM30 untuk 3 minggu
makan 1 kali sehari
alas perut je time lapar
bole ke tak?
taboleh ke?
bole la...
yeke?
nak cuba tak?
jom cuba.........
-
-
-
-
-
-
-
-
ok da pening...Survey Camp aku baru 2 hari..ade lagi 19 hari...lame tak lame? ok la..tade idea da lagi..pinggang sakit jugak..ok bye..

~budak kuat berangan~
-
-
-
jangan rindu dulu~~

7 comments:

♥ღツ Nadia Ibrahim ✖ツ said...

x cukup..
30 tu utk 3 ari je..
tgh ari 5 rgt, mlm 5 rgt..

soffya cik bulan said...

he..adik comel...
all da best eh..:)

soffya cik bulan said...

berprktikum kt mne skrg ye...??

no_cha said...

lalalalalala..ana..tggl ag 18 ari...

gadis hijau disitu said...

soffya cik bulan: dlu kat matriks johor je..time tu je la praktikum..
skg kat utm..huhuhu

Nocha: masih lame...waaa

~Kh@iR@H~ said...

klo org yng boros..RM 30 unto 1/2 hari jeww..hehe..RM 30 untok 3 minggu dapat buat pe jew.. RM 10 untok 1 minngu..n RM 2 untok 1 hari..rasenyeww bende ni cukop untok kita..coz kita masih dibwh jagaan keluarga...hehe..sehari bwk RM 2 pi skolah cukup ar tu...kat skolah bleh beli nasi ayam...hoho..balik??duit dah tada....balik jln kaki lah buat nya..haha

gadis hijau disitu said...

Khairah: klo masih sekolah takdenye nak pikir nak gne rm30 utk 3 minggu sbb dpt wit hari2...
mslhnye kne berdikari sndr kat U ni...huhu
kne slesaikan mslh kewangan sndr...hehe

Post a Comment

Mereka kata: